недеља, 23. септембар 2012.

Ljubavi moja

 


Danas pada kiša,
Dan nije svetao.
Nije ni mračan.
Nije važno,
nije ni bitan.

Ja bludim.
Umesto predstave poroka,
do bola čista i uglancana čednost
kipti na rubovima strasti.

Dok kiši
izvijam boje kao kameleon
da bih izmamila znak
kad da te izvadim iz beznađa.  

Dok kiši
umesto improvizacije,
isplaniran si do poslednjeg pokreta.  

Dok muzika svira
nemam pojma koliko sam puta
tražila..
 Negde ipak mora biti kapljica znoja.  

Mirišiš uglavnom na viski i gorčinu parfema…
Nehajno..noćas
vratio si mi želju
da zauvek uzburkam vreme,
a ti zavrtiš krug ludila.
 I ne izađeš.  

Neću ni ja.
Odvojićemo se od svesti.
Plutaćemo,
isprovocirati usud,
prevariti zakone, 
iz kosmosa
privući u sebe
beskonačnost.  

Nećeš ni ti.
Obećaj!
Nećeš se opirati žudnji
dok kiši. 
Odlučićeš se na kapljicu znoja.
Uz gorčinu parfema i
može,
čašu viskija.


 

3 коментара:

Анониман је рекао...

i čašu šampanjca,hehe.Zašto ne i to.
Nepoznate su mi pesničke isnpiracije,otkuda sve to izniče.Pomislim sada će stati, nema više,ispraznilo se.
Za nas kojima je to nepoznanicate stvari su neverovatne.
Peđa

Herman је рекао...

Sve je ovo baš... interesantno...da se neko još time bavi... ali ne bih dužio. Ovde fali samo jedna pesma da obajsni sve druge i pesme i tekstove na vašem blogu...biće Vam lakše:

https://youtu.be/2zc3idF_IZ0

L2 је рекао...

"Sve je ovo baš...interesantno.."
Tu sam stala sa čitanjem.
Pre ...godina ispišem komentar ( kao ti/vi sada ) ispod jednog teksta, na jednom blogu. Autor odgovori ( kao ja sada ) ali mail poštom, komentari su funkcionisali po tom principu. Odgovor je bio prilično dugačak, jedna vrsta "ispovesti". Na nekoliko mesta pojavila se rečica "baš" i ja sam pomislila doslovno "sve je ovo baš interesantno ( bez tačkica ).
Hvala na komentaru, pesma mi je poznata ( tekst) i u pravu ste (si) što se tiče poruke pesme.
" biće mi lakše"..nema šanse. Ne merim, nemam meru, od mere me boli glava, od " ne mere" mi je lakše.
poz

Постави коментар